Misjonshusets barnehage

Pedagogisk leder ledig 90 % midlertidig stilling

Misjonshusets barnehage er en privat barnehage i Hunndalen, Gjøvik, med 2 avdelinger og 48 plasser. Barnehagen eies og drives av Norsk Luthersk Misjonssamband og har utvidet praktisering av den kristne formålsparagrafen. Hos oss vektlegges:

• Trivsel og trygghet
  • Kristent tro og tradisjon
  • Natur og friluftsliv

Utlysning:

• Barnehagelærer, 90 % midlertidig stilling
  • Ønsket oppstart er 14. august 2024
  • Varighet, medio februar 2025, med mulighet for forlengelse ut bhg.året

Vi ønsker at du

• Liker å være ute, gå på tur, leke og undre deg sammen med barna
  • Har godkjent utdanning som barnehagelærer/førskolelærer
  • God evne til å strukturere og planlegge det pedagogiske arbeidet
  • Ser medarbeidernes ressurser og heier dem fram
  • Vet at barna har noe å lære av deg som menneske.
  • Løfte fram barnehagens tre satsningsområder
  • Er fleksibel, positiv, løsningsorientert og har gode samarbeidsevner.
  • Norskferdigheter i henhold til barnehageloven §28b

Den som blir ansatt forplikter seg til å arbeide etter barnehagens kristne verdigrunnlag, vedtekter og instrukser, og til å arbeide aktivt for å fremme barnehagens målsetting og verdier.

Vi kan tilby:

• Spennende arbeidsmiljø
  • Faglig engasjement og deltakelse i utvikling av barnehagen
  • Ordnede arbeidsforhold

Misjonshusets barnehage:

Barnehagen er 47 år og har gode lokaler og utearealer. Mange av barna våre er to-språklige og vi har egne språkveiledere i barnehagen. Gjennom fokusområdene legger vi til rette for gode leke- og læringsmiljøer preget av omsorg, medfølelse, glede og humor. Visjonen vår er «sammen om å sette verdifulle spor».

• Barnehagen er medlem av Private Barnehagers Landsforbund (PBL).
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse
  • Både menn og kvinner oppfordres til å søke!
  • Kort søknad med CV og referanse(r)
  • Søknadsfrist snarest

Spørsmål rundt stillingene rettes til daglig leder Torill Kjeldsen, telefon 91606530/61174230

Søknad, CV og referanser sendes tilmisjonshuset.bhg@nlmbhg.no.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din i rekrutteringsprosessen, jf Personopplysningsloven artikkel 6 og 9. Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, for deretter å slette all informasjon om deg om ikke annet er avtalt med samtykke. Du kan be om innsyn i de personopplysninger vi har om deg, og kan når som helst trekke tilbake samtykket. Når samtykket trekkes tilbake slettes søknaden og personalopplysninger som er forbundet med søknaden.

Vi søker engasjert og leken assistent i vikariat

• Trivsel og trygghet
  • Kristent tro og tradisjon
  • Natur og friluftsliv

Utlysning:

• Assistent 80 % stilling i vikariat
  • Ønsket oppstart er 14. august 2024.
  • Vikariat for 1 år, med mulighet for fast stilling

Vi ønsker at du:

• Liker å være ute, gå på tur, leke og undre deg sammen med barna
  • Er utdannet barne- og ungdomsarbeider ev annen pedagogisk utdannelse
  • Vet at barna har noe å lære av deg som menneske.
  • Løfte fram barnehagens tre satsningsområder
  • Er fleksibel, positiv, løsningsorientert og har gode samarbeidsevner.
  • Norskferdigheter i henhold til barnehageloven §28b

Vi kan tilby:

• Spennende arbeidsmiljø
  • Delta i utvikling av barnehagen
  • Ordnede arbeidsforhold

Misjonshusets barnehage:

• Medlem av Private Barnehagers Landsforbund (PBL).
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse
  • Både menn og kvinner oppfordres til å søke!
  • Kort søknad med CV og referanse(r)
  • Søknadsfrist snarest

Søknad, CV og referanser sendes til:  misjonshuset.bhg@nlmbhg.no.